بهترین ها در کشتی کج (قاتل افسانه ها)
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : alejandro calvo       

رندال کیت اورتن (به انگلیسی: Randal Keith Orton) زاده اول آوریل ۱۹۸۰ (‎۱۲ فروردین ۱۳۵۹) در ناکسویل در ایالت تنسی و لیست شده از ایالت سن لوئیز میزوری در ایالات متحده امریکا است. او یک کشتی گیر حرفه‌ای است که هم اکنون در کمپانی دبلیو دبلیو ای (WWE) مشغول به کار است.

کمپانی دبلیو دبلیو ای هم اکنون دارای چند برند مختلف است که رندی اورتن در برند اسمکدان [۱] مشغول به کار است. رندی اورتن نسل سوم کشتی گیرهای حرفه‌ای است و از یک خانواده ورزشی و با سابقه در زمینهٔ کشتی است.

پدر بزرگ رندی به نام باب اورتن سینیور[۲]، پدر رندی به نام کابوی باب اروتن [۳] و همچنین عموی رندی به نام بری اورتن [۴] در عرصه کشتی فعال بودند و در کمپانی دبلیو دبلیو ای سالها کار کردند و از اسطوره‌های این رشته محسوب می‌شوند. خانواده اورتن دومین خانواده در کمپانی دبلیو دبلیو ای بعد از خانواده مکمن [۵] از لحاظ اعتبار و اهمیّت هستند.

قبل از ورود او به فدراسیون جهانی کشتی کج[۶] به مدت یک ماه در انجمن کشتی مید-میزوری-مرکز مشاوره کشتی ایلینویز جنوبی در سن لوئیز، توسط سم ماچنیک[۷] و پدرش آموزش دید و تمرین کرد.با پیشرفتی که داشت به کمپانی کشتی‌گیری دره اوهایو (OVW) فرستاده شد و توانست دوبار کمربند قهرمانی هاردکور او وی دبلیو را بدست بیاورد. بعد از یوستن به دبلیو دبلیو اف، به عضویت گروه اوولوشن درآمد؛ و خیلی سریع توانست کمربند قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای (اولین قهرمانیش در این کمپانی) را بدست آورد. همچنین با درگیر شدن و انجام حملات فیزیکی به هال اف فیم ها لقب قاتل افسانه ها [۸] را بدست آورد.در ۲۴ سالگی جوان ترین قهرمان جهان٬ تاریخ شد.با بردن این قهرمانی جهانی با هم گروهیانش درگیر شد.در سال ۲۰۰۶ اوتون به ادج پوست و تگ تیمی قوی بوجود آمد که با نام رتید آر کی او[۹] شناخته میشد.این دو با هم یکبار قهرمان تگ تیم جهان شدند.پس از جدایی اورتون با ادج٬ در اواسط سال ۲۰۰۷ اورتون دوبار قهرمان کمربند جهانی دبلیو دبلیو ای در یک شب شد. در ۲۰۰۸ اورتون گروه لگاسی[۱۰] را با کدی رودز[۱۱] و تد دیبیاسی[۱۲] تشکیل داد،اما این گروه نهایتا تا ۲۰۱۰ دوام آورد و اورتون دوباره تنهایی مسابقه داد.در کل اورتون در دبلیو دبلیو ای یازده بار قهرمان شده و یک بار رویال رامبل[۱۳] سال ۲۰۰۹ را برده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 2355
بازدید کل : 21306
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->